OAVda biz haqimizda
October 11, 2021

UZTELECOM brendi TAF!21 Uchinchi Toshkent reklama festivalining OLTINini qo'lga kiritdi

TAF!21 Uchinchi Toshkent reklama festivali o‘z nihoyasiga etdi. Taqdirlash marosimida TAF!21ning g‘oliblarini iste`molchilar va tanlovning hakamlar hay`ati tomonidan o‘tkazilgan ovoz berish natijalariga ko‘ra e`lon qilindi.

Bu yil yangi formatga qaramay, 112 ta brendning 207 ta loyihasi 10 ta tanlov nominatsiyasida ishtirok etdi. Tashkilotchilar brendlarning iste`molchilar bilan samarali reklama aloqalari va raqobat holatlariga e`tibor qaratdilar – bu muvaffaqiyatli marketing loyihalari.

Oltin mukofot

iste'molchilarning tanloviga ko'ra

"Komyuniti, hamjamiyat, sodiqlik dasturini yaratish"

nominatsiyasi bo‘yicha

"UZTELECOMga sodiqlikni qanday oshirish mumkin"

loyihasiga nasib etdi!

Brend: UZTELECOM

Bajaruvchi: Chase Group

Uztelecomga sodiqlikni qanday oshirish mumkin? / Chase Group

Loyiha haqida:

Muammo

UZTELECOM - O'zbekistondagi eng yirik telekommunikatsiya operatori. Obunachilar qancha ko'p bo'lsa, turli masalalar bo'yicha qo'ng'iroqlar shuncha ko'p bo'ladi, teskari aloqa samaradorligi zarar ko'radi va bu salbiy ta'sir ko'rsatishi mumkin. Maqsadlar: - ijtimoiy tarmoqlarda fikr almashishni tezlashtirish; - brend atrofida ijobiy imidjni shakllantirish.

Yechim

Biz har bir ijtimoiy tarmoq uchun alohida jamoa menejerlarini bog'ladik. Ilovalarni yozib olish uchun alohida tizim yaratilgan. Biz telegram kanallarda individual xizmatlar va kompaniyalar aksiyalarini reklama qilishni, shuningdek yirik ommaviy axborot vositalarida saytlarda bannerlarni reklama qilishni boshladik.

Natija

Ishning birinchi oyida quyidagilar qayta ishlandi: 1390 ta sharh, 825 ta Facebookda xabarlar; 929 ta izoh, 460 ta Instagramda post. Xabarlarga va foydalanuvchilarning sharhlariga javob berish vaqti bir necha bor kamaygan. Telegram kanallardagi reklama kampaniyasi 1,719,100 dan ortiq foydalanuvchilarga yetdi. Ishning ikkinchi oyida biz abonentlarimizdan ijobiy fikrlarni qabul qila boshladik.

Ma`lumot uchun: G‘oliblarni marketing bo‘yicha 48 mutaxassis va taniqli brend va agentliklarning rahbarlari aniqladilar. Parallel ravishda birinchi marta @TAF21bot Telegram botda ochiq iste`molchilar ovozi o‘tkazildi, unda 45000 dan ortiq iste`molchi ishtirok etdi. Ochiq iste`molchilar ovozi 7 sentyabrdan 1 oktyabrgacha. Har kim muvaffaqiyatli loyihalarni ko‘rishi va eng yaxshi loyiha va brendlarga ovoz berishi mumkin edi.

G‘alaba muborak bo‘lsin!

@uztelecomuz

@uztelecompress