“Ishonch telefon”lariga xizmat ko‘rsatish tartibi va kelgusi rejalar muhokama qilindi
Bugungi kunda “O‘zbektelekom” AK “Kontakt markazi” filiali tomonidan turli tashkilotlarning qisqa raqamli ishonch telefonlariga jismoniy va yuridik shaxslardan kelib tushayotgan murojaatlarni qabul qilish va ijrochilarga yo‘naltirish xizmati yo‘qori darajada ko‘rsatib kelinmoqda.
«Kontakt markazi» filiali mas’ullari hamda «O‘zkomnazorat» Inspeksiyasi vakillari ishtirokida o‘tkazilgan uchrashuvda ham Inspeksiyaning qisqa 1144 raqamli «Ishonch telefoni”ga kelib tushayotgan murojaatlarni sifatli va tezkorlikda qabul qilish, ko‘rib chiqish uchun ijrochilarga o‘z vaqtida yetkazish, muomala madaniyatiga rioya etish masalalari muhokama qilindi.
Uchrashuv davomida “Ishonch telefoni” xizmati faoliyatini kelgusida yanada takomillashtirish, ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifati, operatorlarning muomala madaniyati hamda bilim va ko‘nikmalarini oshirish yuzasidan muhim vazifalar belgilanib olindi.
“O‘zbektelekom” AK Axborot xizmati
Обсуждены планы на будущее и порядок обслуживания «Телефонов доверия»
Сегодня филиал «Контактный-центр» АК «Узбектелеком» оказывает услуги приема обращений по различным коротким номерам различных организаций от физических и юридических лиц, направляя их исполнителям на высоком уровне.
На встрече с ответственными лицами филиала «Контактный-центр» и представителями инспекции «Узкомназорат» также были обсуждены вопросы качественного и оперативного приема обращений, поступающих на короткий номер 1144 инспекции, своевременного доведения их до исполнителей для рассмотрения, соблюдения культуры общения.
В ходе встречи были обозначены важные задачи по дальнейшему совершенствованию деятельности службы «телефона доверия», повышению качества предоставляемых услуг, культуры общения и навыков операторов.