November 23, 2021

Munosabat

Ijtimoiy tarmoqlarda Kompaniya xizmatlari yuzasidan kelib tushayotgan murojaatlar bo‘yicha Kompaniyaning Axborot xizmati tomonidan o‘rganishlar olib borilmoqda.

Jumladan, Uzmobile abonentlaridan biri mobil aloqasining hisobidagi 42 ming so‘m noma’lum sababga ko‘ra yechib olingani va hisobi nol bo‘lib qolganligidan shikoyat qilgan. https://www.facebook.com/100023349259342/posts/1056789381776027/

Mazkur murojaat Kompaniya tomonidan o‘rganib chiqilib, murojaat tegishli hududiy bo‘linmaga yuborilgan va hududiy bo‘linma mas’ullari tomonidan nazoratga olingan. Ishlar natijasi bo‘yicha qo‘shimcha ma’lumot kiritiladi.

“O‘zbektelekom” AK Axborot xizmati

@uztelecomuz

@uztelecompress