
Kompaniyada Korrupsiyaga oid harakatlar haqida axborot berish uchun quyidagi maxsus aloqa kanallari mavjud:

Kompaniyada Korrupsiyaga oid harakatlar haqida axborot berish uchun quyidagi maxsus aloqa kanallari mavjud:

Savol: tizimda korrupsion holatga duch kelinsa va bunday vaziyatda murojaatchi o‘zini oshkor qilishni xohlamasa, bu borada u uchun qanday imkoniyatlar yaratilgan?

Kompaniyada Korrupsiyaga oid harakatlar haqida axborot berish uchun quyidagi maxsus aloqa kanallari mavjud:

O‘zbekiston Respublikasining “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi Qonuni

Kompaniyaning ISO 37001 xalqaro standatri bo‘yicha muvofiqlik sertifikati muddati 2028-yilga qadar uzaytirildi.

Korrupsiyaga duch kelsangiz quyidagi aloqa manzillariga murojaat qilishingizni so‘raymiz:

2017-yil 3-yanvarda “Oʻzbekiston Respublikasining Korrupsiyaga qarshi kurashish toʻgʻrisida”gi OʻRQ-419-son Qonuni

"Oʻzbektelekom" AK korrupsiyaga qarshi barcha tashabbuslarni qoʻllab-quvvatlaydi.

Savol: Kompaniya tomonidan ko‘rsatiladigan xizmatlarga ulanish jarayonida korrupsion jarayonlarga to‘g‘ri kelib qolinsa, mijozlar bunday holatda qanday yo‘l tutishi lozim?